کنترل واتساپ دیگران با شماره از راه دور رایگان
نوشته شده توسط : cafe-apps

استفاده از برنامه مستلزم خواندن کامل توضیحات و لینک های این صفحه هست لینک برنامه های معرفی شده در پایین صفحه میباشد

کنترل واتساپ دیگران

نترل واتساپ دیگران: در ارتباط بودن با اشخاصی که می شناسیم در زندگی دوره کنونی، بسیار راحت تر از گذشته شده است. در گذشته های دور که تلفنی نبود شما باید برای در ارتباط بودن با اشخاص مختلف برای آنها نامه می نوشتید یا به دیدن آنها می رفتید. بعد از اختراع تلفن نیز زنگ زدن دردسر های خود را داشت. البته گر چه که ارتباط برقرار کردن را بسیار ساده تر کرد اما باز هم هزینه و مشکلات خودش را داشت.

کنترل واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

بعد از زنگ زدن نوبت به پیام های دیجیتال و SMS ها بود که بعد از ورود گوشی های موبایل به زندگی ما، کم کم نقش مهمی در ارتباطات پیدا کردند و بعد از مدتی به دنبال SMS، پیامرسان ها راه خود را به زندگی ما باز کردند. از زمان تولید اولین پیام رسان نزدیک به بیست سال می گذرد که با آن می شد برای هر شخصی که می خواهید به صورت رایگان با استفاده از اینترنت، به مقدار محدود پیام های متنی بفرستید.

پیام رسان ها از آن زمان پیشرفت خود را شروع کردند تا امروزه به محبوب ترین انواع اپلیکیشن در گوشی های تلفن هوشمند همه ما شده اند. واتساپ نیز یکی از این پیام رسان هاست که نزدیک به 12 سال است که تولید شده و در حال حاضر بیش از 2 میلیارد انسان یعنی بیشتر از نصف کسانی که در دنیا به اینترنت متصل هستند، از آن استفاده می کنند.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه رایگان هک واتساپ با شماره از راه دور بدون دسترسی

اما همراه با مشهور شدن و محبوب شدن یک پیام رسان، تلاش برای هک کردن سرور یا اکانت های مختلف نیز در واتساپ انجام می گیرد و برخی افراد دست به هر کاری می زنند تا اکانت دیگران را هک کنند. بسیاری از آنها نیز این کار را به دلیل کنترل واتساپ دیگران انجام می دهند.

در ادامه این مقاله در کافه اپس ردیاب ، قصد داریم تا شما را به طور کامل با ماجرای کنترل واتساپ دیگران آشنا کنیم.

واتس اپ؛ پیام رسان محبوب همه!

واتساپ یا واتس اَپ یک برنامه پیام رسان است که همه ما با آن آشنایی داریم. واتساپ (Whatsapp) پیامرسانی است  که در سال 2009 و به دست یان کوم نوشته و منتشر شد. این نرم افزار در ابتدای مسیر خود باگ ها و مشکلات امنیتی زیادی داشت اما به مرور این مشکلات را برطرف کرد و در سال 2014 توسط مارک زاکربرگ خریداری شد و به مجموعه فیسبوک پیوست.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ بدون برنامه از راه دور

پیام رسان ها همانطور که گفته شد ارتباط را برای جهانیان آسان کردند و واتساپ نیز یکی از تاثیر گذار ترین آنها بود. شما میتوانید در واتساپ پیام هایی به هر مقدار که می خواهید، انواع عکس و فیلم و صوت و فایل های مختلف را با محدودیت حجم زیاد، برای هر کسی بفرستید. میتوانید در آن گروه بسازید و با چندین نفر همزمان صحبت کنید و در ارتباط باشید. واتساپ در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب ترین پیامرسان های جهان است.

کنترل واتساپ دیگران

همانطور که گفته شد، بسیاری از افراد می خواهند که روی واتساپ دیگران کنترل داشته باشند. اما فکر می کنید به چه دلیلی؟ خیلی از افراد به اینکه فرزندانشان در دنیای مجازی چکار می کنند شک دارند و بسیاری دیگر نیز قصد دارند تا افراد دیگر را در واتساپ کنترل کنند. این کار می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما در کل هر چقدر هم دلیل ها منطقی به نظر برسند، این کار غیر اخلاقی و نادرست است. در ادامه قصد داریم تا برخی از روش های کنترل داشتن روی واتساپ دیگران را برای شما شرح دهیم که از آنها مطلع باشید و مراقب آنها باشید.

روش های کنترل واتساپ دیگران

1: هک واتساپ شما

اولین و منطقی ترین راهی که به ذهن همه می رسد تا بتوانند به واسطه آن به پیام های شما دسترسی داشته باشند، هک کردن واتساپ شماست. روش های مختلفی برای هک کردن واتساپ با کد وجود دارد که به افراد اجازه می دهد که وارد اکانت شما شوند. شما باید این روش ها را به خوبی بشناسید و مواظب باشید که از طریق این روش ها هک نشوید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک شماره هک واتساپ هک گوشی رایگان

2: اپلیکیشن های جاسوسی و مانیتورینگ

روش دومی که بیشتر توسط والدین برای فرزندان انجام می گیرد، استفاده از برنامه های مختلف جاسوسی است. این برنامه های که نسخه های کمی پیشرفته Key logger ها هستند، در واقع پیام های دریافتی و ارسالی شما در واتساپ را برای شخصی که به آنها دسترسی دارد می فرستند. این نرم افزار ها باید روی گوشی شما نصب شوند تا بتوانند این کار را برای شخص دیگر انجام دهند. پس برای اینکه از این روش به پیام هایتان کنترل نداشته باشند، بهتر است که مواظب برنامه هایی که نصب می کنید باشید و برنامه های گوشیتان را به صورت دوره ای چک کنید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری

3: استخراج پیام های واتساپ

در گذشته شما می توانستید از طریق دسترسی به فایل msgstore.db در گوشی افراد، پیام های واتس اپ آن را استخراج کنیم، اما امروزه این کار ممکن نیست. اما استخراج کردن پیام های واتساپ هنوز یک روش خوب برای کنترل واتساپ دیگران است. هکر ها می توانند با دسترسی به گوشی شما، تمامی پیام های واتساپ شما را دسترسی داشته باشند و همه گفتگو های شما را استخراج کنند و در زمان مناسب با حوصله آنها را بخوانند. برای اینکه از طریق این روش کنترل نشوید، بهتر است که در وهله اول گوشی خود را رمزگزاری کنید و برای اپلیکیشن های واتساپ و Gmail خود نیز رمز بگذارید. ایمیل خود را نیز مرتب چک کنید و پیام ها ناشناخته در ایمیل خود را بررسی کنید. استخراج پیام های واتساپ به دو روش انجام می شود.

1: استخراج از طریق فایل Decrypt 12 و Whatsapp Viewer

یکی از راه های استخراج پیام های واتساپ، استفاده از برنامه واتساپ ویور و دسترسی به فایل های بک آپ واتساپ گوشی در کامپیوتر است که به شما اجازه می دهد که تمامی پیام ها و رسانه هایی که برای شخص ارسال شده را دسترسی داشته باشید و به واسطه آنها به راحتی روی واتساپ دیگران کنترل داشته باشید.

برای این کار شما لازم است که فایل Decrypt 12 را در فایل های واتساپ پیدا کرده و فایل Key را نیز بردارید و به واسطه برنامه واتساپ ویور فایل را دیکریپت کرده و فایل به وجود آمده را با واتساپ ویور باز کنید. در ویدیو زیر این کار به راحتی آموزش داده شده است.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تضمینی واتس اپ با شماره

2: استفاده از خود واتساپ

خود واتساپ نیز قابلیتی دارد که به واسطه آن می توانید به راحتی فایل های مورد نیاز خود و همه پیام ها را استخراج بگیرید و خیلی راحت همه چت ها را به صورت یک فایل برای خود ارسال کنید. برای این کار شما باید:

  1. در منوی واتساپ گزینه setting را انتخال کنید.
  2. در تنظیمات وارد قسمت Chatشده و سپس روی گزینه Chat History کلیک کنید
  3. گزینه Export Chat را پیدا کرده و اکسپورت چت های مورد نظر را انتخاب کنید.
  4. می توانید گزینه Include Media را نیز انتخاب کنید که رسانه ها نیز در این اکسپورت وجود داشته باشند.
  5. سپس فایل را share کنید و از طریق واتساپ یا پیام رسان های دیگر برای خود بفرستید و سپس فایل را از گوشی شخص پاک کنید که متوجه نشود.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گالری گوشی از راه دور با شماره تلفن

4: کنترل گوشی تلفن شما

برنامه های زیادی وجود دارند که با آنها می توان به گوشی متصل شد. به جز از برنامه هایی مانند Bluestack که کاملا صفحه گوشی شما را در کامپیوتر نمایش می دهد، برنامه هایی هستند که می توانید از طریق آنها به گوشی متصل شوید، مثل برنامه TeamViewer و Airdroid. شما باید مواظب باشید که اگر این برنامه ها را در گوشی خود دارید، کد آنها را به کسی ندهید و یا مرتب آن را رفرش کنید که اشخاص نتوانند به گوشی شما دسترسی پیدا کنند و به پیام های واتساپ شما دسترسی داشته باشند.

-----------------------------

کنترل واتساپ دیگران،کنترل واتساپ،کنترل دیگران با شماره،کنترل واتساپ از راه دور،هک واتساپ،نفوذ به واتساپ،دسترسی به واتساپ،لو رفتن واتساپ،راه هک واتساپ،روش هک واتساپ،اموزش هک واتساپ





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: